ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ W ŻEGOCINIE - KADRA PEDAGOGICZNA

Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

r2.jpg (703 bytes)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
ZS.272.4.678/2013

Żegocina: Organizacja i wykonanie kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kursu I pomocy przedmedycznej
Numer ogłoszenia: 190851 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171005 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie, Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, faks 14 613 21 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i wykonanie kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kursu I pomocy przedmedycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kursu I pomocy przedmedycznej w ramach zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Część 1 - kurs kelnerski Część 2 - kurs baristy latte Art, Część 3 - kurs I pomocy przedmedycznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
.    Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wykonanie w/w zadań jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kurs kelnerski
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
.    Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego, ul.Sucharskiego 11/48, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3970,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
.    Cena wybranej oferty: 2948,00
.    Oferta z najniższą ceną: 2948,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5770,00
.    Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kurs baristy latte art
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
.    ABSYNT Mariusz Grzesik, Strażów 145, 36-073 Strażów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
.    Cena wybranej oferty: 2348,00
.    Oferta z najniższą ceną: 2348,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4490,00
.    Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: kurs I pomocy przedmedycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
.    Ogólnopolskie Centrum Nauczania Pierwszej Pomocy i Bezpieczeństwa, al.Kijowska 33/39, 30-079 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2790,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
.    Cena wybranej oferty: 1500,00
.    Oferta z najniższą ceną: 1500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
.    Waluta: PLN.

Żegocina, 2013-09-11

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZS.271.4.2013
Nazwa zadania: Organizacja i wykonanie "kursu kelnerski, barista latte Art., kursu I pomocy przedmedycznej"

1.    Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w wyniku postępowania o udzielenia zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego 28.08.2013 r w BZP pod nr 171005-2013 w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji poszczególnych zadań częściowych oferty Wykonawców :

Nr zadania częściowego

Nazwa Wykonawcy

 I

Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego
Ul. Sucharskiego 11/48
33-300 Nowy Sącz

II

 

ABSYNT
Mariusz Grzesik
36-073 Strażaków 145

 III

 

Ogólnopolskie Centrum Nauczania Pierwszej Pomocy i Bezpieczeństwa - SylwiaFajkis
Al.Kijowska 33/39
30-079 Kraków

 
   Uzasadnienie wyboru: W/w Wykonawcy spełnili warunki określone w art. 22 i 24 UPzp oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zaoferowali najniższą cenę.

   Wybrani Wykonawcy zobowiązani są skontaktować się z Zamawiającym w sprawie podpisania umowy w terminie do dnia 2013-09-17.

   Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny
.

W prowadzonym postepowaniu złożono następujace oferty:

Numer zadania częściowego

Nazwa wykonawcy

Adres wykonawcy

Cena netto

Cena brutto

 Ilość pkt

I

 

 

 

COSTAILSHOW Rafał Wraga

 

Ul.Osiedle 6

59-820 Leśna

4690,00

4690,00

62,85

ABSYNT

Mariusz Grzesik

36-073 Strażaków 145

 

4480,00

4480,00

oferta odrzucona

Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy "SEMEKS"

30-415 Kraków

Ul.Wadowicka 12

5770,00

5770,00

51,09

Krajowy Ośrodek Rozwoju Społecznego

33-300 Nowy Sącz

Ul.Sucharskiego 11/48

2948,00

2948,00

100

 

 

 

 

 

 

II

 

ABSYNT

Mariusz Grzesik

36-073 Strażaków 145

 

2348,00

2348,00

100

Krakowski Ośrodek Szkoleniowo-Doradczy "SEMEKS"

30-415 Kraków,

Ul.Wadowicka 12

4490,00

4490,00

52,29

III

Firma Szkoleniowo- Usługowa KAMARO

62-404 Ciążeń

Ul. Wąska 4

2440,00

3001,00

49,98

Emergency Response Sp.z.o.o

Ul.Jachowicza 1

39-400 Tarnobrzeg

2733,00

2733,00

54,88

Ogólnopolskie Centrum Nauczania Pierwszej Pomocy i Bezpieczeństwa

Al.Kijowska 33/39

30-079 Kraków

1500,00

1500,00

100

Centrum Usług Szkoleniowych

 

33-100 Tarnów

Ul.Kopernika 7

3000,00

3000,00

50,00

EUROTRAINIG - Szkolenia I Doradctwo

33-334 Kamionka Wielka

Mystków 377

1682,00

1682,00

89,17

Agencja Rozwoju Społecznego

33-300 Nowy Sącz

Ul.Górki Zawadzkie 110

1923,00

1923,00

78,00


2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje o odrzuceniu z udziału w postępowaniu oferty / ofert:
W prowadzonym postępowaniu odrzucono następujące oferty:
części I:   
Ofertę nr: 2
Nazwa wykonawcy: ABSYNT Mariusz Grzesik
Adres wykonawcy: 36-073 Strażaków 145

Uzasadnienie faktyczne odrzucenia: Wykonawca pomimo wezwania nie doręczył:
Oświadczenie o spełniania warunków w postepowaniu,
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
Aktualny odpis z działalności gospodarczej z właściwego rejestru firmy,
Wykaz osób do kontaktów
Parafowany projekt umowy,
Oświadczenie o uprawnieniach
Oświadczenie o grupie kapitałowej
Wykaz osób do wykonywania usług.
Uzasadnienie prawne odrzucenia: Art. 89 ust 1 pkt 2 UPzp

3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.

4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności po upływie 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1)    wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2)    odrzucenia oferty wykonawcy
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1)    niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2)    zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych "Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm)

____________________________________
Kierownik zamawiającego

Numer ogłoszenia: 172563 - 2013;
data zamieszczenia: 29.08.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 171005 - 2013 data 28.08.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie, Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, fax. 14 613 21 20.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
W ogłoszeniu jest: Dla zadania I i II części zamówienia: 1 osobą o wykształceniu wyższym co najmniej magisterskim (o kierunku zgodnym z przedmiotem danego zadania częściowego), posiadającą kwalifikacje/przygotowanie pedagogiczne i posiada minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tematyką szkolenia. Dla zadania III części zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej w grupach/grupie co najmniej 30 osobowych..
W ogłoszeniu powinno być: Dla zadania częściowego nr I i II: 1 osobą o wykształceniu wyższym Dla zadania III części zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 30 osób..
II.2) Tekst, który należy dodać:
Miejsce, w którym należy dodać tekst: III.3.4.
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: o Dla zadania I i II części zamówienia: 1 osobą o wykształceniu wyższym. Dla zadania III części zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 30 osób.

Numer sprawy: ZS 271.4.2013
Żegocina dnia, 29.08.2013 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy zamówienia publicznego pn.: ""Organizacja i wykonanie kursu kelnerskiego, kursu baristy lattte Art., kursu I pomocy przedmedycznej" dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie w ramach projektu systemowego pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim".

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759) Zamawiający zmienia zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w następującym zakresie:

W pkt 4 a.
Jest:
o    osób
- dla zadania I i II części zamówienia:
1 osobą o wykształceniu wyższym co najmniej magisterskim (o kierunku zgodnym z przedmiotem danego zadania częściowego), posiadającą kwalifikacje/przygotowanie pedagogiczne i posiada minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tematyką szkolenia.

- dla zadania III części zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej w grupach/grupie co najmniej 30 osobowych.

Powinno być:
- dla zadania I i II części zamówienia:
1 osobą o wykształceniu wyższym.

- dla zadania III części zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej dla 30 osób.


Załącznik nr 7 Projekt umowy § 1pkt 5
Jest:
Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i warunki, konieczne do należytego wykonania umowy na przeprowadzenie kursu:............, prowadzone będą przez wykwalifikowanych wykładowców posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć z części teoretycznej i praktycznej (z uprawnieniami pedagogicznymi)
Powinno być:

Wykonawca oświadcza, że posiada odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje i warunki, konieczne do należytego wykonania umowy na przeprowadzenie kursu:............, prowadzone będą przez wykwalifikowanych wykładowców posiadających kompetencje do prowadzenia zajęć z części teoretycznej i praktycznej.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

Niniejsza zmiana jest integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla postępowania i jest wiążąca dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia nie wpływa na zmianę terminu składania i otwarcia ofert.

Żegocina: Organizacja i wykonanie kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kursu I pomocy przedmedycznej.
Numer ogłoszenia: 171005 - 2013; data zamieszczenia: 28.08.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie , Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, faks 14 613 21 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i wykonanie kursu kelnerskiego,kursu baristy latte Art, kursu I pomocy przedmedycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kursu I pomocy przedmedycznej w ramach zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: Część 1 - kurs kelnerski Część 2 - kurs baristy latte Art, Część 3 - kurs I pomocy przedmedycznej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
.    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz
.    III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 główną usługę obejmującą swym zakresem przeprowadzenie przynajmniej jednego kursu z zakresu przedmiotu zamówienia opowiadających danej części zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
.    III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz,
.    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Dla zadania I i II części zamówienia: 1 osobą o wykształceniu wyższym co najmniej magisterskim (o kierunku zgodnym z przedmiotem danego zadania częściowego), posiadającą kwalifikacje/przygotowanie pedagogiczne i posiada minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tematyką szkolenia. Dla zadania III części zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej w grupach/grupie co najmniej 30 osobowych.
.    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
.    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
.    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
.    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
.    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
.    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załączniki załączone w swiz. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w tym do podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przetargowych, jeżeli osoba dokonująca tych czynności nie jest wykazana w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswzegocinie.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z w/w strony internetowej-w wersji elektronicznej, natomiast wersję wydrukowaną w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2013 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół im.Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie 32-731 Żegocina 50, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie w/w zadań jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pt.: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kelnerski.
.    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu dla 10 uczniów w w/o tematyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
.    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
.    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
.    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs baristy latte Art.
.    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kuru dla 1 grupy 10 uczniów w w/o tematyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
.    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
.    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.12.2013.
.    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: kurs I pomocy przedmedycznej.
.    1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kursu dla dwóch grup po 15 uczniów w w/o tematyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz..
.    2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
.    3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2013.
.    4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Numer sprawy: ZS 271.4.2013

NAZWA ZAMÓWIENIA :
"Organizacja i wykonanie kursu kelnerskiego, kursu baristy lattte Art., kursu I pomocy przedmedycznej"

Oznaczenie wg kodu CPV: 80.53.00.00
Przetarg został ogłoszony w BZP pod nr 171005 - 2013 w dniu 28.08.2013

1.    Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie

e-mail:    zegocina@gmail.com
adres strony internetowej:    www.zswzegocinie.republika.pl
tel./faks:     14 613 21 20

2.    Zamówienie zostanie udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (w oparciu o oddz. 1 "Prawa Zamówień Publicznych" z 29.01.2004 r. tekst jedn. Dz.U. 113/2010 poz. 759 z póź. zmian. - określanym w dalszej części specyfikacji skrótem PZP).

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na organizacji i wykonaniu kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kurs I pomocy przedmedycznej dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie

W/w usługa jest realizowana w ramach projektu "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Powiecie Bocheńskim.
Szczegółowy opis realizacji zadania -

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu kelnerskiego, kursu baristy latte Art, kurs I pomocy przedmedycznejw ramach zajęć pozalekcyjnych dla uczestników projektu pn. "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części:
Część 1 - kurs kelnerski,
Część 2 - kurs baristy latte Art,
Część 3 - kurs I pomocy przedmedycznej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części.

Część I .
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu kelnerskiego dla młodzieży Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie dla jednej grupy liczącej 10 osób.

Kurs ma obejmować minimum 30 godzin lekcyjnych, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz egzamin teoretyczny i praktyczny, który nadaje kwalifikacje do wykonywania zawodu kelnera. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji kursantów i uzgodniony z koordynatorem projektu.
Program kursu kelnerskiego przygotowany przez wykonawcę ma obejmować, co najmniej poniższe zagadnienia:
Wizerunek zawodowy kelnera
2. Bielizna stołowa
3.Technika nakrywania
3. Przygotowanie stołu pomocniczego
4. Technika noszenia zastawy, zasady noszenia tac kelnerskich
5. Nakrycie podstawowe, rozszerzone, bankietowe, specjalne
6. Metody serwowania. Serwowanie napojów bezalkoholowych, alkoholowych, serwowanie win oraz potraw
7. Rodzaje śniadań. Organizacja bufetu śniadaniowego, przebieg obsługi podczas śniadania wiedeńskiego wzmocnionego, śniadania z szampanem. Brunch.
8. Formy przyjęć w zakładzie gastronomicznym. Kieliszek wina, cocktail party, bankiet angielski, bankiet amerykański, przyjęcia typu bufetowego, bankiet zasiadany
9. Obsługa przyjęcia wg protokołu dyplomatycznego
10. Przygotowanie potraw przy konsumencie.

Wykonawca zobowiąże się wykonać usługę oraz zagwarantować własny sprzęt , materiały techniczne, produkty jak, również zorganizować we własnym zakresie warsztat do przeprowadzenia kursu.
Wymagania sprzętowe i produktowe do przeprowadzenia kursu:
- bielizna stołowa, serwety kelnerskie
Zastawa stołowa : talerze w różnych rozmiarach, filiżanki, dzbanki, szklanki,
kieliszki do win białych, czerwonych, musujących, sztućce standardowe oraz specjalne ( m. in. do ślimaków, homara, steków )
Specjalnie przygotowane butelki do ćwiczeń serwisu wina (dla wszystkich uczestników kursu)
- projektor i komputer do prezentacji multimedialnych
Wykonawca w ramach kursu zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie drukowanej, np. skryptów itp.

Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez firmę szkoleniową, uczestnicy otrzymają certyfikaty w języku polskim i języku angielskim wydane przez uprawioną szkołę oraz dodatkowo zaświadczenia wg wzoru MEN

Część II
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu baristy latte Art dla młodzieży Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie dla jednej grupy liczącej 10 osób.
Kurs ma obejmować min16 godz. lekcyjnych, w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz egzamin teoretyczny i praktyczny, który nadaje kwalifikacje do wykonywania zawodu baristy. Harmonogram kursu musi być dostosowany do planu lekcji kursantów i uzgodniony z koordynatorem projektu. Program kursu balistycznego przygotowany przez wykonawcę ma obejmować, co najmniej poniższe zagadnienia:
1. Historia kawy, gatunki kawy, palenie kawy, rozpoznawanie ziaren kaw: Arabica, Robusta
2. Rodzaje kaw i ich charakterystyka,
3.Sposoby parzenia kawy: po turecku, kawa z ekspresu przelewowego, kawa z ekspresu ciśnieniowego, kawa z kaffeterki,
4. Espresso - pojęcie, warunki konieczne, aby uzyskać poprawne espresso. Parametry parzenia espresso ( 4 M), cechy dobrego espresso,
5. Ustawianie młynka, dozowanie kawy i ubijanie Parzenie espresso,
6. Ubijanie mleka i sporządzanie kaw z ubitym mlekiem,
7. Sporządzanie kaw z różnymi innymi dodatkami,
8. Sporządzanie cappuccino - wzory lane z ręki, rysowanie szpikulcem. Wykonawca zobowiąże się wykonać usługę oraz zagwarantować własny sprzęt , materiały techniczne, produkty jak, również zorganizować we własnym zakresie warsztat do przeprowadzenia kursu

Wymagania sprzętowe i produktowe do przeprowadzenia kursu:

- przynajmniej dwa profesjonalne gastronomiczne ekspresy ciśnieniowe, dwa młynki do kawy, profesjonalna szuflada do wrzucania kawy
- minimum 0,5 kg kawy oraz 10 litrów mleka na każdego uczestnika szkolenia
- minimum 12 smaków syropów do kaw, sosy do malowania wzorów na kawach i innych dodatków niezbędnych do przeprowadzenia kursu.
- projektor i komputer do prezentacji multimedialnych
Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez firmę szkoleniową, uczestnicy otrzymają certyfikaty w języku polskim i języku angielskim wydane przez uprawioną szkołę oraz dodatkowo zaświadczenia wg wzoru MEN

Część III
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu I Pomocy przedmedycznej dla młodzieży Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie dla dwóch grupy liczącej po15 osób.
Kurs ma obejmować min 8 godz. lekcyjnych+egzamin, dla każdej grupy w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz egzamin teoretyczny i praktyczny. Program kursu przygotowany przez wykonawcę ma obejmować, co najmniej poniższe zagadnienia:

1.    Zasady prawne udzielania pierwszej pomocy
2.    Łańcuch przeżycia
3.    Bezpieczeństwo własne, bezpieczeństwo poszkodowanego, ocena miejsca zdarzenia.
4.    Resuscytacja krążeniowo-oddechowa, ABC:
-    przyczyny niedrożności dróg oddechowych
-    metody bezprzyrządowego udrażniania dróg oddechowych u osoby z urazem i bez urazu.
5.    Sztuczne oddychanie:
-    techniki uciskania klatki piersiowej
-    głębokość i częstość uciskania klatki piersiowej.
6. Poszkodowany nieprzytomny
-    badanie szczegółowe
-    zasady postępowania z chorym nieprzytomnym prawidłowo oddychającym
-    pozycja bezpieczna u nieprzytomnego z urazem i bez urazu
7. Złamania, zwichnięcia, skręcenia:
-    definicja złamania, skręcenia, zwichnięcia,
-    pierwsza pomoc w złamaniu, zwichnięciu, skręceniu. Zasady doraźnego unieruchomienia - prawo Pota.
8.    Krwawienia, krwotoki zewnętrzne, rodzaje ran
-    definicje pojęć,
-    zasady tamowania krwotoków, zasady zaopatrywania ran powierzchownych
9.   Zadławienia
-    definicja, objawy zadławienia
-    pierwsza pomoc w zadławieniach u dzieci i dorosłych
10.    Wybrane nagłe zagrożenia środowiskowe. Zasady postępowania w poszczególnych przypadkach:
-    tonięcie
-     udar cieplny
-    odmrożenia
-    oparzenia
-    napady drgawkowe

Wykonawca w ramach kursu zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom materiałów szkoleniowych zgodne z tematyką kursu ponadto wręcza każdemu uczestnikowi na własność broszury, skrypty itp.
Możliwość skorzystania z zestawu fantomów szkolnych.

Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym przeprowadzonym przez firmę szkoleniową, uczestnicy otrzymają certyfikaty opatrzonymi odpowiednimi logotypami.

Termin wykonania zamówienia: wrzesień 2013 r. - 23 października 2013


Informacje ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia:

Wykonawca zobowiązany będzie:
- zapewnić wyspecjalizowaną kadrę z kompetencjami do prowadzenia kursu w poszczególnych zakresach,
- zapewnić uczestnikom wszystkie materiały niezbędne do realizacji poszczególnego kursu,
- zapewnić uczestnikom kursu warunki do nauki w oparciu o zasady BHP,
- zobowiązany jest do oznaczania dokumentów, pomieszczeń, stanowisk pracy, materiałów edukacyjnych, zaświadczeń, dyplomu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
- przygotować szczegółowy harmonogram kursu, który będzie dostarczony zaakceptowany przez koordynatora projektu przynajmniej 5 dni przed rozpoczęciem kursu
- przeprowadzić wśród uczestników kursu ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej (opracowanej zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem) i przedstawić jej wyniki zamawiającemu,
- prowadzić odpowiednią dokumentację:
a. dziennik zajęć,
b.listy obecności uczestników kursu na zajęciach teoretycznych i praktycznych,
c. listy imienne potwierdzające odebranie przez uczestników kursu materiałów dydaktycznych,

Ponadto Wykonawca, zobowiązany będzie do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o:
- nie zgłoszeniu się uczestników na kurs;
- przerwaniu kursu lub rezygnacji z uczestnictwa;
- innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu kursu i umowy.

Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zakończenia kursu, kompletną dokumentację przebiegu kursu, na którą złożą się:
. dziennik zajęć
. listy obecności uczestników
. potwierdzenie odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestników kursu
. potwierdzenie odbioru certyfikatów, zaświadczeń przez uczestników kursu
. kopię protokołu z przeprowadzonego egzaminu wewnętrznego
. kserokopie certyfikatów, zaświadczeń wydawanych uczestnikom kursu
. imienny wykaz osób, które ukończyły i nie ukończyły kursu
. ankiety końcowe (wg wzoru określonego przez zamawiającego)
. dokumentacja fotograficzną ( min.10 zdjęć )
. 1 egzemplarz materiałów dydaktycznych

Miejsce przeprowadzania kursu:
zajęć teoretyczne i praktyczne: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie, sala udostępniona nieodpłatnie

3.    Termin wykonania zamówienia - dla poszczególnych części zamówienia w siwz (zgodnie z ustalonym harmonogramem ).
Ostateczne rozliczenie realizacji zamówienia do 6 grudnia 2013 r.

4.    Opis warunków udziału w postępowaniu - w stosunku do Wykonawcy.

a)    wynikające z art. 22 ust. 1 PZP - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

.    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

.   posiadania wiedzy i doświadczenia, warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej 1 główną usługę obejmującą swym zakresem przeprowadzenie przynajmniej jednego kursu z zakresu przedmiotu zamówienia opowiadających danej części zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

.    dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

> warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje w przypadku:

o    potencjału technicznego - Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz,

o    osób
- dla zadania I i II części zamówienia:
1 osobą o wykształceniu wyższym co najmniej magisterskim (o kierunku zgodnym z przedmiotem danego zadania częściowego), posiadającą kwalifikacje/przygotowanie pedagogiczne i posiada minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z tematyką szkolenia.

- dla zadania III części zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że sam posiada lub dysponuje/będzie dysponować osobą, która będzie prowadziła zajęcia, spełnia wymagania określone w art. 8 pkt 2 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz przeprowadziła co najmniej 8 godzin zajęć kursu pierwszej pomocy przedmedycznej w grupach/grupie co najmniej 30 osobowych.

o    Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz,

.    sytuacji ekonomicznej i finansowej,

> Zamawiający nie określa wymogów jakie Wykonawca musi spełnić w celu wykazania spełnienia w/w wymogu. Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w załączniku do siwz,

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się tych Wykonawców, którzy nie spełniają w/w warunków.

b)    związane z art. 24 ust. 1 PZP oraz art. 26 ust. 2d:

.    nie mogą podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 PZP oraz w art. 24 ust. 2 p. 5 PZP.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się tych Wykonawców, którzy spełniają warunki określone w art. 24 PZP.

5.    W celu dokonania oceny w/w warunków udziału (na zasadzie dokonanej kwalifikacji spełnia/nie spełnia), zostanie dokonana wnikliwa ocena przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, określonych w p. 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia określanej w dalszej części skrótem siwz.

6.    Wykaz dokumentów i oświadczeń, jakie mają dostarczyć uczestnicy postępowania:

a)     ofertę sporządzoną w oparciu o wzór druku Zamawiającego (załącznik nr 1 do siwz),
b)     oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
c)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
d)     aktualny odpis z działalności gospodarczej z właściwego rejestru firmy
e)     wykaz osób do kontaktów
f)     parafowany projekt umowy
g)     w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu -
- wykaz wykonanych usług wraz z referencjami
- oświadczenie o posiadanych uprawnieniach osób do prowadzenia kursów
- oświadczenie dot. grupy kapitałowej.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

h)     w przypadku wspólnego ubiegania się o niniejsze zamówienie na zasadzie konsorcjum lub spółek cywilnych (przez Oferentów będących osobnymi podmiotami gospodarczymi - w oparciu o art. 23 PZP), do oferty należy dodatkowo załączyć:

.    oświadczenie o wspólnym wykonywaniu usług objętych w/w zamówieniem zawierające wskazanie pełnomocnika upoważnionego prawnie (na zasadzie stosownego pełnomocnictwa) do reprezentowania wszystkich podmiotów ubiegających się wspólnie o udzielenie tego zamówienia do reprezentowania w niniejszym postępowaniu i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
W przypadku Wykonawcy mającym siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski, Zamawiający nie wymaga złożenia odrębnych dokumentów niż wymagane w/w oświadczenia.

Jakikolwiek brak w/w dokumentów (po uprzednim zastosowaniu przez Zamawiającego uregulowań prawnych wynikających bezpośrednio z art. 26 ust. 3 i 4 PZP) lub ich wady formalno - prawne (a więc niezgodność z rozporządzeniem Prezesa RM z 30.12.2009 r. - Dz.U. 226 poz. 1817), skutkuje wykluczeniem Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 p. 4 PZP.
Z kolei niezgodne sporządzenie oferty z wymogami siwz skutkuje jej odrzuceniem w oparciu o art. 89 ust. 1 p. 2 PZP (z zastrzeżeniem wynikającym z treści art. 87 ust. 2 p. 3 PZP).

7.    Do kontaktu z Wykonawcami uprawniony jest:

a)    w sprawach -  związanych z przedmiotem zamówienia p. Agnieszka Janiczek, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 - 12.00, tel.: 14-613-21-20

8.    Zgodnie z treścią art. 27 PZP wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania, informacje . etc. Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem.:
a)    na podany w p. 1 adres/fax - w przypadku korespondencji wysyłanej przez Wykonawców do Zamawiającego.

W przypadku wniosku złożonego przez Wykonawcę o wyjaśnienie treści siwz (zapytanie) musi być spełniony warunek, aby wniosek ten wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. W takiej sytuacji korespondencję uważa się za formalnie złożoną w terminie, jeśli jej treść dotarła do Zamawiającego przed jego upływem.

b)    na podany przez Wykonawcę w ofercie adres/fax - w przypadku korespondencji wysyłanej przez Zamawiającego do Wykonawców.

W przypadku skorzystania z faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

9.    Zamawiający nie wymaga złożenia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 2 PZP.

10.    Termin związania złożoną ofertą wynosi 30 dni, licząc od daty składania ofert - z możliwością przedłużenia tego terminu na oznaczony okres, jednak nie dłuższy niż 60 dni, zgodnie z art. 85 ust. 2 PZP.

11.    Opis przygotowania ofert oraz termin i miejsce ich złożenia.

a)    oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego - do 06.09.2013 r., do godz. 9.30 (liczy się termin otrzymania przez Zamawiającego oferty, a nie data jej nadania !) w zaklejonych kopertach zatytułowanych: "Kurs kelnerski, kurs baristy , kurs I pomocy przedmedycznej".

Na kopercie należy również umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz zapis: "Nie otwierać przed dniem 6 września 2013 r., do godz. 10:00.
Do koperty ogólnej należy włożyć kopertę z nazwą danej części zamówienia z pełnym zestawem załączników.

b)    otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego, podczas jawnego posiedzenia Komisji Przetargowej,

c)    składana oferta musi:

-    odpowiadać wszelkim wymogom Zamawiającego wynikających z siwz,

-    zawierać wymienione w p. 6 dokumenty w tym wypełnione druki Zamawiającego stanowiące załącznik do niniejszej siwz,

-    zostać przetłumaczona na j. polski, wówczas kiedy jest składana w j. obcym (zgodnie z art. 9 ust. 3 PZP). Dotyczy to także wszelkich załączanych do niej dokumentów/załączników.

-    co do formy:

o    być sporządzona pismem komputerowym (lub maszynowym),

o    zawierać trwale spięte (zszyte), ponumerowane i zaparafowane przez Wykonawcę strony (wraz z załącznikami),

o    być złożona w taki sposób, aby uniemożliwić ujawnienie jej treści przed terminem otwarcia ofert.

12.    Opis sposobu obliczenia ceny oferty.

Cena oferty ma charakter ceny ryczałtowej, a więc ma obejmować wynagrodzenie za całkowite i bez wad wykonanie zadania opisanego w siwz.. Oznacza to, że cena ofertowa musi zawierać - uwzględniać wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotowego zadania.
   
13.    Kryteria przyjęte do oceny ofert oraz ich waga:

Każda ze złożonych ofert zostanie oceniona za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryteriami:

Lp.

Nazwa  kryterium

Waga

 

[%]

UWAGI

1.

Cena (brutto) oferty

100

Oferta z ceną najniższą otrzymuje 100 pkt. Każda inna otrzymuje ilość punktów wynikłą ze stosunku ceny najniższej do ceny danej oferty pomnożonej przez 100.


Oferta, która otrzyma najwyższą punktację zostanie uznana za najkorzystniejszą do wykonania przedmiotowego zadania.

W/w kryteria będą oceniane programem komputerowym "Zamówienia Publiczne v. 5.0". Każda oceniana oferta dla n/w kryterium może otrzymać maksymalnie 10 pkt w oparciu o określoną przez Wykonawcę w badanej ofercie wartość kryterium.
Zasady oceniania kryterium:

o    kryterium ceny będzie oceniane na zasadach minimalizacji,

14.    Zawarcie umowy oraz jej istotne i obligatoryjne postanowienia.

a)    zawarcie umowy na realizację przedmiotowego zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego po upływie terminu przewidzianego w PZP.
Zwycięzca postępowania przetargowego zostanie wezwany do jej podpisania.

b)    zawierana umowa będzie sporządzona w oparciu o złożoną przez uczestnika postępowania ofertę, a więc będzie zawierać istotne jej elementy, w tym wartość kryterium (vide p. 14 siwz) na podstawie których dokonano wyboru oferty,

c)    w oparciu o art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej uprzednio umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy na realizację przedmiotowego zamówienia/zadania. Zmiany te mogą dotyczyć:

.    tych zapisów umowy, których postanowienia są bezpośrednio uzależnione od odrębnych przepisów prawnych (niż wynikających z PZP wraz z przepisami wykonawczymi), a w trakcie realizacji przedmiotowego zadania wprowadzone zostały ich nowelizacje, poprzez wprowadzenie zmian wpływających bezpośrednio na treść tej umowy,

.    przedłużenia terminu wykonania usług określonego w p. 4 tylko i wyłącznie podczas wystąpienia sytuacji utrudniających lub uniemożliwiających ich terminowe wykonanie, niezależnych od Wykonawcy, których uprzednio nie można było przewidzieć, a więc przykładowo w przypadku:

.    zatwierdzonych przez dotującego zmian w harmonogramie terminów realizacji usług/zadania,

15.    Zamawiający:

a)    nie będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania warunków umowy zgodnie z art. 147 ust. 1 PZP,
b)    nie dopuszcza do składania ofert częściowych,
c)    dopuszcza do wykonywania zadania w jakiejkolwiek jego części przez podwykonawców - w oparciu o art. 36 ust. 5 PZP. W takim przypadku Wykonawca jest zobligowany do wskazania w swej ofercie w jakiej części danego zadania powierzy realizację podwykonawcy,
d)    nie dopuszcza do składania oferty wariantowej,
e)    nie będzie zawierał umowy ramowej,
f)    nie przewiduje:
.    udzielenia zamówień uzupełniających (zgodnie z art. 67 ust. 1 p. 6),
.    rozliczenia w walutach obcych,
.    zwrotu kosztu udziału w niniejszym postępowaniu.

16.    Stronom niniejszego postępowania przysługuje prawo do:

a)    poinformowania Zamawiającego (w terminie przewidzianym na złożenie odwołania) o niezgodnej z przepisami PZP czynności podjętej przez Niego lub jej zaniechaniu, do której Zamawiający zobowiązany jest na podstawie PZP, a na które nie przysługuje odwołanie na podstawie art. 180 ust. 2 PZP,

b)    odwołania w oparciu o dział VI rozdz. 1-2 PZP, a w następstwie jego złożenia - prawo złożenia skargi do sądu okręgowego w oparciu o dział VI rozdz. 3 PZP.

17.    Wszelkie sprawy formalne związane z prowadzeniem niniejszego postępowania przetargowego, a nie określone w niniejszej specyfikacji reguluje PZP oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy. Z kolei do czynności podejmowanych przez Zamawiającego i Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93, z późn. zm.), jeżeli przepisy PZP nie stanowią inaczej.

18.    Wykonanie w/w zadań jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pt.: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce", współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

19.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a)    odstąpienia od zawartej umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu okoliczności powodujących, że jej wykonanie nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy (zgodnie z treścią art. 145 ust. 1 PZP).
    Zatwierdził :

W załączeniu (do pobrania)

1.    Formularz ofertowy
2.    Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału
3.    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
4.    Wykaz osób do kontaktów
5.    Wykaz wykonanych usług
6.    Wykaz osób do wykonania zamówienia
7.    Projekt umowy
8.    Oświadczenie o grupie kapitałowej
9.    Oświadczenie o uprawnieniach

                                                                                                   

 
     

Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

 

wstecz