OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 184550-2015 z dnia 2015-07-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Żegocina Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2-dniowego stażu, wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego... Termin składania ofert: 2015-07-31 Żegocina: ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻU, WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ DLA UCZNIÓW ZASADNICZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM.ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ W ŻEGOCINIE. Numer ogłoszenia: 214090 - 2015; data zamieszczenia: 20.08.2015 OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184550 - 2015r. Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie, Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, faks 14 613 21 20. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻU, WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ DLA UCZNIÓW ZASADNICZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM.ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ W ŻEGOCINIE.. II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2-dniowego stażu, wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w rejonach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Staże,wizyty zawodoznawcze są formą organizacyjną umożliwiające nabycie doświadczenia i wiedzy o przyszłym miejscu pracy. Pomagają uczniom poznać środowisko lokalne i strukturę zatrudnienia. Staże, wizyty zawodoznawcze ułatwiają włączanie firm i zakłady pracy w proces rozwoju zawodowego uczniów oraz pomagają uzyskać praktyczną wiedzę zawodoznawczą. Szczegółowy opis realizacji zadania został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.. II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.17.20.00-4. SEKCJA III: PROCEDURA III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pn Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w rejonach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2015. IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9. IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1. IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA OSKAR PIOTR KRAWCZYK, ŁAKTA GÓRNA 246, 32-731 ŻEGOCINA, kraj/woj. małopolskie. IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13300,00 PLN. IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 10900,00 Oferta z najniższą ceną: 10790,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16662,00 Waluta: PLN. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Żegocina,
dnia 06 sierpień 2015 r. Nasz znak: ZS.271/2/.../15 Wszyscy Wykonawcy wg rozdzielnika Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych na wykonanie zadania pod nazwą "Organizacja i wykonanie staży, wizyt zawodoznawczych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie", znak sprawy: ZS.271/2/2015 I. Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający - Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Krolowej w Żegocinie, działając na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013. 907. j.t. ze zm.) zwaną dalej: "Pzp", zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pod nazwą "Organizacja i wykonanie staży, wizyt zawodoznawczych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie", znak sprawy: ZS.271/2/2015 jako najkorzystniejsza została wybrana oferta nr 8 złożona przez wykonawcę: Firma Handlowo - Usługowa" "OSKAR" Piotr Krawczyk zaoferowaną ceną brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w kwocie 10 900 zł (dziesięć tysięcy dziewięćset złotych ) Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty: Oferta wykonawcy Firmy Handlowo-Usługowej "OSKAR" Łąkta Górna 264, została wybrana zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego, jest ważna i otrzymała największą liczbę punktów, tj. 99,04 punktów obliczoną zgodnie ze wzorem określonym w pkt 13 SIWZ. Poniżej Zamawiający, podaje nazwy (firmy), imiona i nazwiska, siedziby, adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację (art. 92 ust. 1 Pzp). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
II. Informacja o wykonawcach, których oferty odrzucono. Zamawiający, stosownie do art. 92 ust. 1 pkt 2 Pzp odrzucił ofertę nr 1 złożoną przez: Stacja EVENT Aleksandra Parma, ul. Mikołajska 6/1, 31-027 Kraków Uzasadnienie faktyczne i prawne. Odnośnie odrzucenia oferty nr 3 złożonej przez wykonawcę: Stacja EVENT Aleksandra Parma, ul. Mikołajska 6/1, 31-027 Kraków Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 4 Pzp w zw. z art. 90 ust. 3 Pzp Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez Stacja EVENT Aleksandra Parma, ul. Mikołajska 6/1, 31-027 Kraków Z uwagi, iż cena oferty jest niższa o 30% od wartości zamówienia, które wynosi 13 300,00 zł oraz od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert (12 379,05 zł), Zamawiający na podstawie art. 90 ust. 1 Pzp wezwał Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, w tym złożenia dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. W zakreślonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca przedstawił wyjaśnienia w zakresie rażąco niskiej ceny. W ramach tych wyjaśnień nie została przedstawiona kalkulacja kosztów poszczególnych usług. W ocenie Zamawiającego wyjaśnienia Wykonawcy zawierają ogólnikowe stwierdzenia dotyczące współpracy z firmami, otrzymywanymi od nich korzystne rabaty. Wykonawca nie podał jednak jakichkolwiek informacji na temat wysokości preferencyjnych stawek, czy uzyskanych korzyści w związku z zadaniem. Powyższe, jak wskazano ogólnikowe stwierdzenia niepoparte zostały żadnymi dowodami, które by potwierdzały przedstawione wyjaśnienia. Wyjaśnienia wykonawcy nie pozwoliły Zamawiającemu obiektywnie ocenić, jaki wpływ na wysokość zaproponowanej ceny miały złożone oświadczenia o wynegocjowanych preferencyjnych stawkach, zawierane korzystnie umowy czy okoliczność długoletniej współpracy z podwykonawcami. Zaznaczyć należy, iż zgodnie z poglądami orzecznictwa Krajowej Izby Odwoławczej ryzyko złożenia ogólnikowych wyjaśnień oraz odstąpienie od udowodnienia powoływanych przyczyn obciąża wykonawcę. Wykonawca czyni to na własne niebezpieczeństwo (wyrok KIO 340/13). Jak bowiem wskazano w wyroku KIO z dnia 20.02.2012 r., KIO 125/12, nie chodzi o złożenie jakichkolwiek wyjaśnień lecz takich wyjaśnień, które w sposób niebudzący wątpliwości pozwalają na ocenę oferty pod względem zaoferowania rażąco niskiej ceny. Z kolei w wyroku z dnia 12.10.2011 r. (KIO 2120/11) KIO stwierdziła, iż ogólnikowość i lakoniczność wyjaśnień prowadzi do przyjęcia, iż wyjaśnienia w rozumieniu ustawowym nie zostały udzielone, a w konsekwencji wykonawca nie wykazał, że zaoferowana cena nie jest rażąco niska. Wobec powyższego Wykonawca nie wykazał na czym polegają wyjątkowo korzystne warunki zamówienia dostępne dla wykonawcy. Wykonawca nie usunął wątpliwości Zamawiającego w zakresie ceny rażąco niskiej. Zgodnie z art. 90 ust. Pzp obowiązek wykazania, iż oferta nie zawiera ceny rażąco niskiej spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca nie przedstawił wyczerpujących i szczegółowych wyjaśnień wraz z dowodami, które przekonałyby Zamawiającego, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przepis art. 90 ust. 2 ustawy Pzp wskazuje na wykonawcę, jako na podmiot, który jest zobowiązany do udowodnienia, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny. Wprowadzona regulacja odpowiada m.in. dotychczasowej linii orzeczniczej Krajowej Izby Odwoławczej w tej materii (por. np. wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 12 maja 2014 r., sygn. akt: KIO 785/14; wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 16 kwietnia 2014 r., sygn. akt: KIO 669/14), zgodnie z którą to na wykonawcy ciąży obowiązek wskazania, jakie elementy mają wpływ na wysokość ceny i w jaki sposób dokonano ich kalkulacji, tak aby udowodnić, że zaproponowana cena nie jest rażąco niską. Jeżeli wykonawca nie sprosta obowiązkowi nałożonemu na niego przepisem art. 90 ust. 2, zamawiający zobowiązany będzie do odrzucenia oferty tego wykonawcy, jako oferty zawierającej rażąco niską cenę (art. 90 ust. 3 ustawy Pzp). W przedmiotowym stanie faktycznym z uwagi na zakres i treść otrzymanych wyjaśnień Wykonawca nie udowodnił, że zaproponowana cena nie jest rażąco niską. Zamawiający na podstawie art. 90 ust. 3 jest zobowiązany odrzucić ofertę wykonawcy, jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Mając na uwadze powyższe na podstawie art. 89 ust 1 pkt 4 oraz art. 90 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy z uwagi na to, że zawiera ona rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. III. Informacja o terminie zawarcia umowy. Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4 Pzp Zamawiający zawiadamia, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 Pzp oraz faktem, iż Zamawiający przesyła niniejszą informację w sposób określony w art. 27 ust. 2 Pzp umowa w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ZS. 271/2/2015 Żegocina, 2015-07-31 Informacja z sesji otwarcia ofert dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:ZS.271.2.2015. Nazwa zadania: Organizacja i wykonanie staży, wizyt zawodoznawczych dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej. Zespół Szkól im. Św. Jadwigi Królowej w Żegocinie informuje, że w dniu 2015-07-31 o godzinie 9:00 odbyło się otwarcie ofert. Złożono następujące oferty:
________________________________ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU USŁUGI |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Żegocina: ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻU, WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ DLA
UCZNIÓW ZASADNICZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM.ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ
W ŻEGOCINIE. Numer ogłoszenia: 184550 - 2015; data zamieszczenia: 21.07.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie , Żegocina 50, 32-731 Żegocina, woj. małopolskie, tel. 14 613 21 20, faks 14 613 21 20. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zswzegocinie.repuplika.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA I WYKONANIE STAŻU, WIZYTY ZAWODOZNAWCZEJ DLA UCZNIÓW ZASADNICZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM.ŚWIĘTEJ JADWIGI KRÓLOWEJ W ŻEGOCINIE.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2-dniowego stażu, wizyty zawodoznawczej w ramach realizacji projektu systemowego pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w rejonach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Staże,wizyty zawodoznawcze są formą organizacyjną umożliwiające nabycie doświadczenia i wiedzy o przyszłym miejscu pracy. Pomagają uczniom poznać środowisko lokalne i strukturę zatrudnienia. Staże, wizyty zawodoznawcze ułatwiają włączanie firm i zakłady pracy w proces rozwoju zawodowego uczniów oraz pomagają uzyskać praktyczną wiedzę zawodoznawczą. Szczegółowy opis realizacji zadania został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4, 60.17.20.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.09.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż spełnia wymogi określone w art.4 ust 1 ustawy z 27 sierpnia 1997 r o usługach turystycznych (D.U.2014.196 j.t) a więc,ze posiada wszelkie uprawnienia wymagane w/w artykułem do świadczeń usług turystycznych. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowego opisu dokonania spełnienia tego warunku. warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowego opisu dokonania spełnienia tego warunku. warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowego opisu dokonania spełnienia tego warunku. warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający nie określa szczegółowego opisu dokonania spełnienia tego warunku. warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Dokument potwierdzający, iż Wykonawca spełnia wymogi określone w art.4 ust.1 ustawy z 27.08.1997 r. o usługach turystycznych (Dz.U.2014. 196 j.t) a więc,że posiada wszelkie uprawnienia wymagane prawnie do świadczenia usług turystycznych wynikającej z treści w/w ustawy. Dokumentem tym może być przykładowo urzędowy wypis z rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonego przez marszałka województwa właściwego dla siedziby przedsiębiorcy/Wykonawcy). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 95 2 - Doświadczenie w realizacji wizyt zawodoznawczych lub wycieczek szkolnych - 5 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie których dokonano wyboru Wykonawcy na realizację przedmiotowego zamówienia. Zmiany te mogą dotyczyć: a)tych zapisów umowy, których postanowienia są bezpośrednio uzależnione od odrębnych przepisów prawnych (niż wynikających z PZP wraz z przepisami wykonawczymi), a w trakcie realizacji przedmiotowego zadania wprowadzone zostały ich nowelizacje, poprzez wprowadzenie zmian wpływających bezpośrednio na treść tej umowy b)osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do pisemnej akceptacji formalną propozycję takiej zmiany wraz z jej uzasadnieniem, wskazując osobę/y o co najmniej porównywalnych kwalifikacjach; c)zmniejszenia ilości uczestników wizyty zawodoznawczej IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zswzegocinie.republika.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespól Szkół im.Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie 32-731 Żegocina 50. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 08:30, miejsce: Zespól Szkół im.Świętej Jadwigi Królowej w Żegocinie, parter, Sekretariat uczniowski pokój nr 2. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane w ramach realizacji projektu systemowego pn Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w rejonach, Działanie 9.2 Podnoszenie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW
ZAMÓWIENIA |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||